Årsmöte 2022

Vad? SISAs årsmöte 2022

När? Söndag, 28. Augusti kl. 13:00-15:00

Var? Online/TBD

SISAs årsmöte för 2022 är rätt runt hörnet, och som vanligt välkomnar vi alla medlemmar och kandidater till bords. Årsmötet ger dig möjligheten att påverka de beslut som tas, att själv kandidera, att ta del av de nuvarande ledamöternas erfarenheter, och mycket, mycket mer! Kom ihåg att SISA riktar sig mot alla som vill studera, studerar eller har studerat i utlandet. SISA finns för att samla alla utlandsstuderande svenskar och skapa ett sammanhang, men också för att agera kompass för dem som funderar på att ta sina studier abroad. Detta gör vi genom olika utgivningar och event, såsom sommarfesten, julglöggen och landguiderna. Var med på årsmötet, så kan du påverka hur vi fortsätter framåt!

All information skickas ut innan mötet, och stadgarna bifogas här. Det samma gällen kandidaturansökningen till styrelsen. Om du har några andra frågor är det bara att ta kontakt med någon i styrelsen. Vi ses på årsmötet!

May be an image of 6 people and text